Poprawne zrealizowanie płatności za zamówioną polisę powinno zostać potwierdzone na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest SMS zawierający informację o pomyślnym zakupie ubezpieczenia. Natomiast drugie potwierdzenie zazwyczaj przychodzi na adres e-mail wskazany w formularzu zamówieniowym. Czasami jednak klienci nie mogą znaleźć takiego potwierdzenia. Z czego to wynika i co należy wtedy zrobić?
Na szczęście zazwyczaj powód jest prozaiczny. Otóż ubezpieczyciele często wysyłają do swoich klientów różne reklamy oraz newslettery. W efekcie niektóre serwery poczty elektronicznej zaczęły uznawać takie wiadomości za spam.Niestety, to oznacza, że do spamu mogą trafić również e-maile z potwierdzeniem zakupu ubezpieczenia oraz przesłane dokumenty. Jeżeli więc otrzymali Państwo SMS-owe potwierdzenie zamówienia, ale nie dotarła do Państwa wiadomość e-mail, sugerujemy sprawdzenie folderu ze spamem.
Jeśli jednak nie otrzymali Państwo nawet potwierdzenia w postaci SMS-a, prawdopodobnie wystąpiły jakieś problemy z realizacją płatności. W takiej sytuacji sugerujemy sprawdzenie, czy z Państwa konta bankowego zostały odjęte środki. Brak nowej transakcji może oznaczać, że system płatniczy nie wykonał zleconego przelewu. Wówczas można ponowić płatność przy użyciu wcześniejszej metody.
Natomiast w sytuacji, gdy środki zostały odjęte z konta, a Państwo nie otrzymali potwierdzenia zakupu, prosimy o pilny kontakt. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić zaistniałą sytuację.
Dane kontaktowe:
- e-mail – kontakt@polisoteka.pl;
- telefon – (+48) 791 301 781.