Zgłoszenie szkody Warta to pierwszy krok na drodze do uzyskania odszkodowania z tytułu posiadanej polisy. Sprawdź, jak możesz zgłosić wypadek lub inną nagłą sytuację!

Zgłoszenie szkody Warta – jak to zrobić?

Towarzystwo ubezpieczeniowe Warta zapewnia swoim klientom możliwość zgłoszenia szkody na kilka sposobów. Można to zrobić poprzez:

  1. Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie asekuratora
  2. Czat Facebook Messenger – https://m.me/WartaPL.
  3. Aplikację mobilną Warta Mobile.
  4. Telefon na ogólną infolinię, która działa pod numerem – +48 502 308 308.
  5. Wysyłkę dokumentów pocztą tradycyjną na adres – TUiR „WARTA” S.A., Skrytka Pocztowa nr 1020, 00-950 Warszawa.

Jakie informacje trzeba przekazać przy zgłoszeniu szkody?

Zgłoszenie szkody w Warcie wymaga przekazania ubezpieczycielowi stosownych informacji. Ich rodzaj zależy od tego, jakiej polisy dotyczy zaistniała szkoda:

  • Ubezpieczenia majątkowe – numer polisy, dane osobowe wszystkich uczestników zdarzenia, informacje o samej szkodzie.
  • Ubezpieczenia komunikacyjne – numer polisy, dane osobowe kierowców i innych osób uczestniczących w szkodzie, dane pojazdu z dowodu rejestracyjnego.
  • Ubezpieczenia na życie i zdrowie – numer polisy, dane osoby objętej ochroną ubezpieczeniową, informacje dotyczące dokumentacji medycznej.

Numer polisy jest za każdym razem wykorzystywany w formie identyfikatora danej umowy. Dlatego po zakupie ubezpieczenia warto zapisać jego numer i mieć go zawsze przy sobie!

Jak sprawdzić informacje o stanie szkody?

Po zgłoszeniu zdarzenia klienci mogą na bieżąco sprawdzać stan rozpatrywania szkody. W tym celu wystarczy skontaktować się z ubezpieczycielem i podać numer szkody lub numer polisy. Stan likwidacji można sprawdzić również poprzez wspomnianą aplikację Warta Mobile – https://www.warta.pl/status-zgloszenia.

Sprawdź nasze Ubezpieczenia