Przy zakupie ubezpieczeń online zachęcamy naszych klientów do korzystania z błyskawicznych procesorów płatniczych. Dzięki nim można bowiem szybko zapłacić za zamówione ubezpieczenie. Co prawda, obecnie procesy płatnicze są powszechnie stosowanym rozwiązaniem, dlatego obsługują one konta zarejestrowane niemal we wszystkich bankach. Mimo to klienci czasami sygnalizują nam, że nie mogą odnaleźć swojego banku na liście płatności. Co więc należy zrobić gdy zauważysz brak banku przy zakupie polisy?
Istnieje kilka rozwiązań tego problemu:
- Realizacja płatności przy użyciu innego systemu płatniczego – aktualnie nasi klienci mogą skorzystać z kilku różnych metod płatności. Jeżeli więc wybrany system nie będzie mieć w bazie Państwa banku, można zlecić płatność przy użyciu innej metody. Brak banku przy zakupie polisy nie powinien stanowić przeszkody do nabycia np. ubezpieczenia zdrowotnego.
- Wykonanie tradycyjnego przelewu bankowego – standardowe przelewy to podstawowa usługa płatnicza, z której mogą skorzystać wszyscy posiadacze konta bankowego. Warto jednak pamiętać, że w tym przypadku realizacja płatności potrwa nieco dłużej. Przelew zostanie bowiem wykonany zgodnie z harmonogramem tzw. sesji Elixir.
- Opłacenie składki przy użyciu karty – realizowanie transakcji za pomocą karty płatniczej stanowi bardzo popularne rozwiązanie na całym świecie. Jednak w Polsce wiele osób wciąż podchodzi do niego z dużą rezerwą. Dlatego chcielibyśmy zapewnić, że płatność kartą stanowi bardzo bezpieczne rozwiązanie i naprawdę warto z niego korzystać.
Jeżeli będą mieli Państwo inne pytania związane z płatnościami za zamówione ubezpieczenia, chętnie udzielimy na nie odpowiedzi. W tym celu zachęcamy do kontaktu z agentem Polisoteka.pl